Tuesday, September 21, 2010

esok raya

Assalamualaikum & hyeee...

petang sebelum buka aku dah ready dengan pelita yang nak dibakar sumbunya... macam badak sumbu...
sebab x der kjer... lg pun 99% esok raya... kalo x 99% mybe 98% esok raya... mybe excited sebab malas pose lg kot... hehehe...
padahal malas nak raya sebab rumah lum kemas lg kan...

abis jer buka...
masing-masing... masing-masing tue saper? = family aku sume...

jap... hp bunyi...

ok2... sambung balik...
sume duk depan kaca tv tunggu pengumuman dari pemegang mohor besar raja-raja...



dengar jer esok raya... mercun sana sini bunyi walaupun pihak yang bertanggungjawab sudah menjalankan tanggungjawab dengan berhemat dan berdedikasi... TAHNIAH dan SYABAS diucapkan walaupun ade sebahagian bahan letupan yang terlepas dari pengawasan pihak berkuasa...

aku pun turut meletupkan bahan tersebut, tue pun stok tahun lepas sebab ade makhluk2 asing (monyet) belakang umah aku... tapi tahun nie aku letupkan juga bahan letupan tue... sebab monyet dah berhijrah ke zoo negara, zoo johor, zoo sarawak n zoo yang berkaitan dengan makhluk yang bernama monyet... tapikan kalo x de bahan letupan x meriah sebab x de bunyi booom... booom... booom... lagi 1, kalo x de mercun x la dengar kisah budak-budak hingusan putus jari...

WARNING!!! JANGAN BERMAIN MERCUN... AMARAN DARI PIHAK BERKUASA

p/s... cite bersambung... tungggu...

X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

No comments:

Post a Comment