Monday, September 6, 2010

malas kuasa 8

Assalamualaikum & hyeee...

[:D] sebelum ape2 berlaku, apa terjadi kite senyum dulu... hahahaha... what happen to me?

malas giler sem nie... nak kata penat praktikum rasenye dah cukup rehat, nak kata x cukup makan, memang bulan ramadhan... pose2...

Hari Raya Aidilfitri dah semakin hampir, sebab apeR?

1. sebab aku dah dgr lagu raya

2. jari budak putus kena mercun.... kesian.... warning!!! jgn men mercun...

3. ekspo jalanan dah ade...

4. tiket bas dah abis...

5. pekerja minta cuti..

6. mak dah wat kuih rayer... ngap2...

7. azhar food suplier dah jem... makhluk yang bernama manusia beli kuih raye...

8. highway dah penuh dengan kenderaan yang laju2...

9. ops sikap dilancarkan.... beghhhh... bnyk roadblock ar....

10. kemalangan semakin meningkat....

11. lembu menitis air mata... kena sembelih...

12. aku dah kena wat ketupat... nasib pandai wat... cara... yg aku ingt... 1st sekali wat bentuk ikan bawal... hahahahaha...:D


cukup la tue

sebab nk raye... kt umah aku x kemas lg, nk jd ape la... luar dalam umah bersepah mcm kapal karam tersadai di pinggir pantai membawa anak kapal yang berjuta2 akibat dilanda ribut, dipukul ombak tsunami... nasib kapal tue kapal titanic.. ade la nama cikit... lg pun comfirm masuk tv3...

kenape la raye eak... kalo nak raye tue tgu ar aku rajin tahap gaban... tgh aku malas la raye dtg... x senonoh betul... ngok ngek tul ar...

selalunye kt umah dah pasang pelita, tp nie x... betul2 malas nie... malas, malas, malas.... dah malas aku nak taip.... hahahahaha...


penggulungan

isu "malas" tidak asing lagi dalam masyarakat kita dewasi kini, pihak media massa sama ada pihak media cetak mahupun media elektronik tidak jemu2 mengetengahkan isu ini sebagai isu utama. dalam masyarakat pula, isu malas ini menjadi buah mulut dah bahan percakapan sensasi.... oleh itu... jauhi sikap malas, hindari sikap malas kerana malas itu tidak memberi kesan kepada seantero dunia malahan terhadap diri sendiri...


AKU BENCI SIKAP MALAS

X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

No comments:

Post a Comment