Saturday, July 28, 2012

Hangat!! Sahur Sahur

Assalamualaikum & hyeeee... ^_^

Apa-apa pun Selamat menyambut bulan Ramadhan ea, biase la kan bulan Ramadhan nie kite kena lakukan rukun Islam yang ke-3, semestinya puasa...


Sebelum bangun sahur aku dengar lagu yang menjerit-jerit SAHUR SAHUR keluar dari phone, tak tau la siapa punye. 1st puasa x der plak, comfirm phone adik aku yang balik kampung nie.

Lagu nie kira alarm la untuk bangun sahur. Lagu nie 1st time aku dengar. x tau la korang dah pernah dengar belum... not bad ar.. pasti terbangun punyer kalo buka volume sampai abis. Korang dgr la sendiri ea dan boleh buat ringtone alarm korang esok. Lagi-lagi yang payah, susah nak bangun sahur.

Aku x sangka yang band nie boleh buat lagu sahur.. Mana ada penyanyi atau band yang buat lagu sahur... Lagu nie simple je... Search kat encik Utube pun band nie ade wat lagu raya...

Puas aku cari video clip nyer tapi x der, korang tgk yang nie jer la ea... Hehehe... kalo rajin searah kat Utube


Klakar pun ade gak kalo korang dgr.. ^_^


p/s : "Lambatkan bersahur dan cepatkan berbuka."



X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

No comments:

Post a Comment