Monday, July 9, 2012

Apa Itu SAYS?

Assalamualaikum & hyeee.. ^_^



Mungkin ramai tidak tahu apa itu SAYS.my kan? Bagi aku la, SAYS.my nie salah satu cara kita dapat cash dengan share link di Facebook, Twitter, Blog mahupun IM korang.

Untuk mejadi ahli says, anda tidak perlu untuk mengeluarkan modal. Pendek kata, tidak akan mengalami kerugian walaupun 1 sen.(tau nilai 1 sen?) Benda ni sebenarnya salah satu platform buat duit di internet ni. Tanpa modal ye. Free jer, yang penting ade internet.

Setakat ini aku baru dapat ehem2... Segan la nk cakap.. cikit jer tak macam korang yang beribu-riban. Cari-cari juga, mana tau jumpa di blog atau thread yang bagitahu SAYS,my ini palsu dan tipu, tapi hasilnya mendukacitakan... Means SAYS.my nie betul la.. OKEY...

Says.my ni ialah geng-geng Youthasia tu la. Group pun team dia orang juga. So, ni kiranya satu group of companies la. Dan ini bukan syarikat cikai-cikai cap ayam, sebab pengiklan mereka bukan kedai-kedai runcit, rumah-rumah urut ke.. tapi kebanyakan pengiklan mereka ialah syarikat-syarikat besar. Boleh dikatakan big boy lah. Contohnya, Maybank, Petronas, Harian Metro, Nestle dan banyak lagi. Jadi, BUKAN SCAM ok.

Berminat nak jadi member Says macam aku tak? Ini inviation khas dari aku untuk korang..

Kalau rasa tak tahu macam mana nak daftar Says.my ni, baca post ni.. klik link ni  laju2 ea..



p/s : rugi tak mencuba... nak daftar klik sini.. Jika ada masalah boleh message aku kat Fb, x tau fb aku?pandai2 la cari ea atau pun tinggalkan komen korang dekat sini. thanks.. (",)

X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

2 comments:

  1. Replies
    1. menarik mmg menarik, try la dulu. semua bergantung pada awk... kena usaha la...

      Delete