Wednesday, May 16, 2012

Terima Kasih Cikgu

Assalamualaikum & Hyeee..

Sempena Hari Guru nie aku teringat plak kisah kena denda dgn cikgu muzik masa kt sek rendah... masih segar dalam ingatan... kalo x silap nm cikgu tue, cikgu rais bambang joyo kosuno bin yaacob... ini bukan cubaan tau... ini betul2...

Masa tue abis sekolah jer g mancing, biase la kan... tapi umpannye cicak... mancing ikan haruan katakan... mlm2 cibuk la cri cicak blkg langsir rumah...bnyk gak la dapat... sampai bw g sek...

Bawa g sek saje2 jer sbb nk tunjuk member2... masa kelas muzik tue, cikgu tue tgh uji budak2 tiup recoder... aku yang kt blkg pun kuar kn tunjuk budak pmpuan... ade ker patut die pergi jerit... "CIKGU.... HAZIQ BW CICAK"

Cikgu tue terus panggil aku kedepan n bw cicak tue sekali... cikgu tue suruh aku berdiri dengan mulut ternganga, cicak tue aku pgang kat atas mulut smpai abis kelas... giler x giler.... EEEEE.... kalo la ekor cicak tue putus... pasti menjamah la aku... hehehehe....

Sampai sekarang aku ingt kisah tue.. tp x per la... lg pun masa budak2... kalo x nakal bukan la nmnyer budak...

Walau apa pun berlaku... Aku ucapkan "Selamat Hari Guru kepada Semua Warga Pendidik".



p/s : tanpamu siapa lah aku...


X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

No comments:

Post a Comment