Thursday, September 20, 2012

Hangat!! Virus Geng Batu Pahat


Assalamualaikum & hyeee.. ^_^

Geng Batu Pahat
peace... love... harmony... 
Weng2... lm aku x post entri bru eak.. lagi pun busy sgt. tp ape jer aku buat. hahahaha.. Entri kali nie aku nak tulis tentang Virus Geng Batu Pahat.. Nak tau virus ape? Korang boleh terus baca.

Sebenarnya bukan virus ape pun, just virus aplikasi Whatsapp jer.. Tapi dalam group. Aku pun baru jer join benda alah whatsapp nie.. Kalo x silap ms aku join tue masa aku kt Langkawi. Cuti Umum hari Malaysia.  Mmg syok abis ar.. meletop kebabommm... pernah 1 hari aku x buka... jejak 4000 msg.. giler Tak giler la Geng Batu Pahat punye Whatsapp... 



Nama Group Whatsapp Geng Batu Pahat nie dah jadi GBP FAMILIA... ditubuhkan pada 14 September 2012.. Owner die Moxs GBP...



Mmg sempoi ar korang.. memang mengasah minda ar.. dengan red carpet jejak 180km/j. Hahahaha.. bergurau...

Antara sebab aku pilih tajuk Virus Geng Batu Pahat nie ialah ramai handphone yang bermasalah.. sbb msg terlalu banyak untuk diterima... Ade yang sampi kena Root / Format kot. (Kesahihan belum terjamin) heeeee... Weng2...

Kepada Moxs, Anger Raiiza, Abg Din, Izuan, Otoya, Wawan, Omar, Ejat, Syafiq, Naz, Arab, Apex, Af, Iqbal, Luwi, Nan, Mumy, Sara, Wani, Emma, Diana,  Deela, Nad, Ct Khaty, Iera, Syud. Korang kn memang giler... jangan marah yer... kikikiki...


p/s : rosak hp aku... siap korang... hohohoho..

X Tau NaK tuLiS aPe, Nie pUn mAIn TekaN2... SukE? LiKe JeR ^_^

No comments:

Post a Comment